همان فعالیت‌­های بازاریابی که به صورت سنتی و محیطی اجرا می‌­شده است اگر با استفاده از ابزارهای دیجیتال باشد در این دسته قرار می‌­گیرد:

  1. بازاریابی محیطی ارتقایافته
  2. رادیو مارکتینگ / بازاریابی رادیویی
  3. تلویزیون مارکتینگ / بازاریابی تلویزیونی
  4. تلفن مارکتینگ / بازاریابی تلفنی

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

برنامه هاي كاربردي شبكه هاي اجتماعي Antonio مطالب علمی در ارتباط با بدنسازی تولد عشقم ايمان گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن روزمرگی هایم... دیوارپوش دکوراتیو 笑傳醉夢中 okmode